Hanyang hà fattu una maravigliosa apparizione in a Settimana di a Cultura di Caffè di Jiangmen, cità di Cinese d'oltremare

U 23 di marzu di u 2023, a Settimana di a Cultura di Caffè di a cità cinese d'oltremare (Jiangmen) hà apertu in Jiangmen Wuyi Square Chinese Overseas.

Cinese 1

In questa attività, Hanyang Traveller 800, Hanyang XS 500 è altri mudelli di a nostra cumpagnia apparsu in a mostra speciale di motocicletta di grande spostamentu, perchè a maiò parte di i visitori ponu sente l'incantu culturale di "Qiaodu coffee + motorcycle" pienu di stile. di a cità nativa di i Cinesi d'oltremare.

Cinese 2 Cinese 3

Davanti à a cabina di moto pesante di Hanyang, Hanyang XS650N, Hanyang XS 500, Hanyang Traveller 800, Wolverine, peiguo 400, XS 300 è altre grande mostra di motociclette di mutore cuntinueghja à attirà l'attenzione di i visitori in u passatu, vene à visità è cunsultate u flussu publicu, l'atmosfera di a scena hè assai calda.

Cinese 4 Cinese 5 Cinese 6 Cinese 7 Cinese 8

Durante a mostra, a nostra cumpagnia hà aduttatu a forma di mostra offline + trasmissione in diretta in linea.Duranti i trè ghjorni di a mostra, u maravigliu cummentariu di a squadra di Jianya Live Broadcast hà attiratu un gran numaru di telespettatori per fighjà è interagisce cù l'altri, chì anu accumulatu più di 500 000 pagine viste è 160 000 visitatori.

Cinese 9 Cinese 10 Cinese 11

Squadra di trasmissione in diretta

SCIPI

In a mostra, un numeru di capi di u Ministeru di u Cummerciu è u guvernu di a cità di Jiangmen anu visitatu ancu u situ è ​​hà datu guida, è affirmatu è elogiatu a pruspettiva di e nostre motociclette di grande spostamentu.

Cinese 12 Cinese 13 Cinese 14

Cumpagna Wu Xiaohui, sindaco di Jiangmen City

Visita u stand di Hanyang Heavy motocicletta

Cinese 15

Sta attività hè ghjunta à una fine successu, ma l'entusiasmu di Jianya Technology resta immubiliatu.Mantenemu l'intenzione originale, basatu annantu à a cità di u Cinese d'oltremare, è cuntinuemu à fà sforzi in u mercatu domesticu di motociclette di crociera.


Tempu di Postu: 24-Mar-2023