Cuntribuzione di u pruprietariu di a moto / Approfitta di u Tibet cù un tour in moto !

Ùn sò micca sapè da quandu, mi sò innamuratu di u ventu è di a libertà, forse hè travagliatu è campatu in Kunming dapoi 8 anni.In cunfrontu cù a guida di navette à quattru roti in affollate ogni ghjornu, a duie rote hè diventata u trasportu più convenientu per mè.Da l'iniziu di e biciclette à i veiculi elettrici è infine à i motociclette, i veiculi à dui roti anu facilitatu è arricchitu u mo travagliu è a vita.

QX23

01.U mo destinu cù Hanyang
Forse perchè mi piace u stilu di l'Americani, cusì aghju una bona impressione di i crucieri americani.In u 2019, aghju avutu u V16 di Lifan, a prima motocicletta in a mo vita, ma dopu avè guidatu per un annu è mezu, per via di u prublema di spostamentu, aghju pensatu di cambià à un cruciatore di grande spostamentu, ma u grande spostamentu. Un cruiser americanu era in vendita à quellu tempu.Ci hè solu una manciata di elli è u prezzu hè fora di u mo budgetu, cusì ùn sò micca obsessionatu cù u grande cruiser di fila.Un ghjornu, quandu stava andendu in Harrow Motorcycle, aghju scupertu accidentalmente a nova marca domestica "Hanyang Heavy Motorcycle".A forma musculosa è u prezzu di u budget-friendly immediatamente m'hà attrattu.U ghjornu dopu ùn aghju micca aspittatu per andà in u concessionariu di u mutore più vicinu per vede a bicicletta, perchè u mutore di sta marca hà risponde à e mo esigenze è aspettative in tutti l'aspetti, è u pruprietariu di u venditore di moto, Mr.Cao, hà veramente datu abbastanza. benefici di l'equipaggiu., Allora aghju urdinatu u Hanyang SLi 800 per carta in u stessu ghjornu.Dopu à 10 ghjorni d'aspittà, aghju finalmente a moto.

QX24

02.2300KM-U significatu di u viaghju in motocicletta
Kunming in maghju ùn hè micca troppu ventu, cù un toccu di freschezza.In più di un mese di menzione di u SLi800, u chilometru di u mutore hà ancu accumulatu à 3500 chilometri.Quandu aghju guidatu u SLi800, ùn era più cuntentu di u trasportu urbanu è di l'attrazioni circundante, è vulia andà più luntanu.U 23 di maghju hè u mo anniversariu, cusì aghju decisu di dà un rigalu d'anniversariu geniale - un viaghju in moto in Tibet.Questu hè u mo primu viaghju in moto di longa distanza.Aghju fattu u mo pianu è preparatu per una settimana.U 13 di maghju, sò partitu da Kunming solu è cuminciatu u mo viaghju in Tibet.

qx25
QX25

03.paesaggi di strada
"On the Road" di Kerouac hà scrittu una volta: "Sò sempre ghjovanu, vogliu esse nantu à a strada".Aghju cuminciatu à capisce sta frasa pianu pianu, in a strada di perseguite a libertà, u tempu ùn hè micca noioso, aghju attraversatu assai abbuddi.Nantu à a strada, aghju ancu scontru parechji amichi di motocicletta simili.Tuttu u mondu si salutava cun calore, è à ocasioni si fermava in belli lochi scenici per ripusà è cumunicà.

Duranti u viaghju in Tibet, u tempu era imprevisible, qualchì volta u celu era chjaru è u sole brillava, è qualchì volta era cum'è esse in l'invernu friddu è u dodicesimu mese lunar.Ogni volta ch'e attraversu i passi stretti, mi stanu nantu à un puntu altu è si vede e muntagne bianche innevate.Mi guardu in daretu à u yak chì cerca di manghjà nantu à a strada.Aghju vistu i glaciali alti è maestosi, i laghi cum'è un paese di fata, è i fiumi magnifichi vicinu à a strada naziunale.È quelli magnifichi edifizii di l'ingegneria naziunale, ùn aghju micca pussutu aiutà à sentu scoppi d'emozioni in u mo core, sentendu u travagliu maravigghiusu di a natura, ma ancu a capacità infrastrutturale sorprendente di a patria.

QX27
QX28
QX29
QX30

Stu viaghju ùn hè micca faciule.Dopu à 7 ghjorni, aghju finalmente ghjuntu à u locu induve ci hè mancanza d'ossigenu ma micca mancanza di fede - Lhasa!

QX31
QX32
QX33
QX34
QX35
QX37

04.Esperienza di cavallu - prublemi scontri
1. Per u cruiser americanu pisanti, per via di a pusizioni di seduta bassa, a liberazione di u mutore hè ancu bassu, cusì a passability di rùbbriche non-paved è qualchi puzziche nantu à a strada ùn hè definitu micca cusì bonu cum'è quellu di ADV. mudelli, ma furtuna, a patria hè avà A prusperità hè prusperu, è e strade naziunali di basa sò relativamente piatta, cusì ùn ci hè in fondu micca bisognu di preoccupassi se u veiculu pò passà.
2. Perchè u SLi800 hè un cruiser pisanti, u pesu netu hè 260 kg, è u pesu cumminatu di l'oliu, gasoline è bagaglii hè di circa 300 kg;stu pesu hè di circa 300 chilò s'è vo vulete spustà a bicicletta, vultà o inversione a bicicletta nantu à a strada di u Tibet I trolleys posteriori sò più teste di forza fisica persunale.
3. A regulazione di l'absorption di stu mutore ùn hè micca assai bona, forse per via di u pesu è di a vitezza di u mutore, u feedback di l'absorption di u scossa ùn hè micca assai bonu, è hè faciule fà a manu.

QX38

04.Esperienza in bicicletta - ciò chì hè grande di SLi800
1. In quantu à a stabilità di u veiculu, a prestazione è a putenza: stu viaghju in motocicletta hè di 5 000 chilometri avanti è avanti, è ùn ci hè micca prublema in a strada.Di sicuru, pò ancu esse perchè i mo abitudini di guida sò relativamente standard (i cundizioni di a strada sò megliu è guidà viulente), ma quasi tuttu u modu.U sorpassu è l'ingressu in u Tibet vene in fondu appena u carburante hè furnitu, è a riserva di energia hè basualmente abbastanza, è a decadenza di u calore ùn hè micca assai evidenti.

2. Freni è cunsumu di carburante: I freni di u SLi800 m'hà datu un sensu di sicurità.Eru assai cuntentu di u funziunamentu di i freni di fronte è di l'arrière, è l'ABS intervene in una manera puntuale, è ùn era micca faciule per causà slip laterale è Flick queste dumande.A prestazione di u cunsumu di carburante hè ciò chì mi rende più soddisfatta.Riempiu un cisterna di carburante per circa 100 yuan ogni volta (l'aumentu di i prezzi di u petroliu avarà un impattu), ma possu in fondu più di 380 chilometri nantu à l'altipiano.Per esse onesto, questu hè cumplettamente fora di mè.aspettative.
3. Sonu, apparenza è manipolazione: Questu pò varià da persona à persona.Credu chì parechje persone sò attratte da u sonu di sta bicicletta in prima, è sò unu di elli.Mi piace stu sonu ruggitu è ​​stu sensu musculu.forma.Siconda, parlemu di a gestione di sta bicicletta.Se fighjate à a manipolazione di stu mutore raziunale, ùn hè certamente micca bonu cum'è quelli motociclette di strada ligeri è moto retro, ma pensu chì u SLi800 pesa quasi 300 kilogrammi, è ùn aghju micca cavalcatu cum'è l'imaginava.Hè cusì voluminoso, è a maneggevolezza di u corpu hè ancu più stabile chì i mutori di strada è i mutori retro à alta velocità.

QX39

04.impressione persunale
Ciò sopra hè a mo sperienza nantu à sta tour in moto in Tibet.Lasciami dì a mo impressione.In fatti, ogni mutore hà i so vantaghji è svantaghji cum'è e persone.In ogni casu, certi cavalieri perseguite a velocità è u cuntrollu, a qualità è u prezzu.In a basa di queste cumpletezza, avemu ancu bisognu di perseguite u stilu.Credu chì nimu tali fabricatore pò fà un mudellu cusì perfettu.Noi amici di motocicletta duvemu razionalmente vede i nostri bisogni di equitazione.Ci hè ancu parechje biciclette domestiche chì sò pratiche è belle è u prezzu hè ghjustu.Questu hè ancu un forte sustegnu per u sviluppu di a nostra industria locomotiva domestica.Infine, speru chì a nostra moto naziunale pò creà motociclette megliu chì risponde à i bisogni di u populu cinese, è pudemu andà in l'esteru per cunquistà u mondu cum'è e nostre vitture domestiche.Di sicuru, speru ancu chì i pruduttori chì anu fattu rializazioni ponu fà sforzi persistenti per fà e biciclette megliu..

QX40

Tempu di post: May-07-2022