A 130ª Fiera di Importazione è Esporta in Cina (Fiera di Canton)

A 130a Fiera di Importazione è Esporta di Cina (Fiera di Canton) si terrà in linea è offline per a prima volta da u 15 à u 19 d'ottobre di u 2021.
In questa Fiera di Canton, urganizata da u guvernu municipale di Jiang men, Guangdong Jianya Motorcycle Technology Co., Ltd. hè stata invitata à purtà a so Hanyang Heavy Machinery ML900i, XS800 Traveller è JS500 Nighth awk à l'area "Made in Jiang men" di a Fiera di Canton. .

jy13
jy14

U "Hanyang Heavy Machinery" à a Fiera di Canton hè diventatu u focu di a scena è hè stata piazzata in a pusizione di u centru di u stand "Made in Jiang men".I prudutti Hanyang anu guadagnatu l'attenzione è u favore di parechji clienti è amichi domestici è stranieri in questa mostra.Cumpetizione di piantà per piglià ritratti è amparà di più nantu à l'infurmazioni di u produttu, assai imprenditori stranieri anu manifestatu u so desideriu di fà negoziazioni cummerciale cù Jianya Technology in u prossimu passu.

U 16 d'ottobre, u sindaco Wu Xiaohui di Jiang men City personalmente dirigenti è tutti i livelli di u guvernu per visità u stand di Jianya Technology in u Canton Fair.And mindly think high to XS800 traveller.

Tecnulugia di Jianya - U presidente Qi An wei hà accumpagnatu l'omi di Jiang Vice Mayor - Cai De wei è altri dirigenti per visità i prudutti è e vendite di a nostra cumpagnia è dà guida!

Durante a mostra, parechji media cum'è Guangdong DV Live, Yang cheng Evening News, Jiang men Radio è TV Station sò in competizione per rapportà l'introduzione.

In questa Fiera di Canton, vulemu ringrazià i dirigenti à tutti i livelli è i clienti in casa è in l'esteru per u so sustegnu è l'attenzione à Jianya Technology.We Jianya Technology hà da aderisce à l'intenzione originale, aderisce à a cumminazione di digestioni, absorption è innuvazione indipendente, è strive à creà una strada di sviluppu di marche indipendenti per i clienti glubale.Cuntinuà à furnisce prudutti d'alta qualità, d'alta prestazione è fà sforzi incessanti.


Tempu di pubblicazione: 16 ottobre 2021