Hanyang XS650N cerimonia di roll-off di a pruduzzioni di massa

2021/12/13 "Nastu per esse senza paura, per esse straordinariu" Hanyang XS800N a pruduzzione di massa di a cirimonia off-line hè stata tenuta in l'attellu di l'assemblea finale di a cumpagnia. A cerimonia di partenza di Hanyang XS800N hè stata grandly in Jianya Technology Factory.

U capu di a cumpagnia Qi Anwei, i capi di diversi dipartimenti è tutti i direttori di vendita anu assistitu à a ceremonia di partenza.

Questa motocicletta cù motore V-twin, quattru valvule hè u vantaghju di stu pesante motocicletta.

750 mm di altezza di u sediu bassu, faciule da cuntrullà, i cavalieri da 1,6 à 1,8 metri di altezza ponu cavalcà.U sediu in stile TUCK AND ROLL pò esse disassemblatu è split (seddi singuli è doppii ponu esse smontati è rimpiazzati, chì ponu sedia una persona o duie persone).

Fari LED retro tondi, luci di ghjornu sò regulabili in moda bianca è retro gialla.

U rapportu di cumpressione hè 10,5: 1; Alesaggio x Corsa 82 * 61,5 mm; A putenza massima hè 39/6750 kw / rpm; Coppia massima hè 58/5750 N m / rpm;Start Start Electric;Lunghezza × larghezza × altezza hè 2220 * 805 * 1160mm;Passu cù 1530 mm; Massa tutale cù 365 kg;U voluminu di u cisterna di carburante hè 13L;A vitezza massima cù 160 km / h;taglia di pneumatici davanti cù 100/90-19, taglia di pneumatici daretu hè 150/80-16.

ABS à doppiu canali di qualità automobilistica, sistema di freinazione antibloccatura ABS dual-channel à l'avant è à l'arrière, equipatu di pinze à quattru pistons opposti à u stessu tempu

Faro tondo à led è luce di turnu, picculu lignt.
Gates belt drive.Protected da a terra è a terra, menu vibrazioni è rumore, è facilità di mantenimentu.

Cum'è un mezzu di trasportu à dui roti, a motocicletta hà i so vantaghji.Solu ligeramente riadattata in u scenariu d'usu, a moto pò trasfurmà in un putente equipaggiu di polizia universale in u mondu sanu.

Equipatu di doppia canale ABS. L'ammortizzatore hè regulabile (pre
cruiser.matched cù quattru pistoni calipers, puntatore meccanicu è strumentu LCD è u frenu di discu unicu posteriore hà calipers doppia pistone.

U screnu LCD mostra sever
dati di statutu, cumprese a velocità, u chilometru unicu, u chilometru tutale, vater
Di temperatura è codice difettu.

2021/12/21 A cerimonia di iniziu di Hanyang XS650N hè stata grandiosa in a Fabbrica di Tecnulugia di Jianya.I capi di a cumpagnia, i capi di diversi dipartimenti è tutti i direttori di vendita anu assistitu à a ceremonia di partenza.


Tempu di Postu: Dec-13-2021