Hanyang ML800 touring / 13,000 chilometri

Ùn importa micca quantu hè a strada, vogliu sempre attraversà e muntagne è i mari.
Andate nantu à u Hanyang ML800 è esplorate a puesia è a distanza in u vostru core!

qx1

Signore Shi - da Shanghai
Impegnatu in u travagliu di auditing per parechji anni, anzianu entusiasta di viaghju di motocicletta

No.1 spartera
Aghju ghjucatu à e motociclette dapoi l'età di 20 anni, è aghju guidatu assai motociclette impurtate è motociclette joint venture;per via di a mo preferenza persunale per i motociclette retro americani, aghju vistu parechje motociclette di u listessu tipu quandu mi preparava à cumprà una motocicletta, solu u bellu ML800 Sente chì questu hè a motocicletta chì vulete in termini di forma, sonu è test drive. sentu.

qx2

Cunsiderendu l'ecunumia, sò andatu à Chongqing per cumprà una moto;dopu avè acquistatu una bona motocicletta, aghju andatu in tuttu u ritornu à Shanghai da Chongqing.

qx3
qx5
qx4
qx9
qx8

Di solitu mi piace à curriri in muntagna.Ci sò parechje strade di muntagna in Chongqing è Guizhou.Appena ghjunta a nova motocicletta, aghju da fà un giru longu in motocicletta.Quandu sò ghjuntu in casa da Chongqing, aghju corsu 8 300 chilometri.

qx7
qx6

No.2 Scenografia
U più bellu paisaghju hè sempre nantu à a strada, soprattuttu l'amore per caminari solu in a muntagna, pusendu nantu à a cima di a muntagna, camminendu solu nantu à l'antica strada in a muntagna, anche se l'altalena hè cum'è a pioggia, l'umore hè estremamente etereu, è e trè muntagne è cinque muntagne sò i più simili à Huashan.

qx10
qx11

Huashan hè una muntagna periculosa è maestosa, cunnisciuta cum'è "a muntagna più periculosa in u mondu".U Fiume Giallu gira à est da u pede di Huashan, è Huashan è u Fiume Giallu sò interdipendenti.

qx12
qx13

Finu à u nordu, aghju fattu una strada di muntagna per quasi 40 chilometri in a nebbia cù una visibilità di circa 10 metri in Guizhou.

qx15
qx17
qx16
qx18

U pittorescu lavu Qiandao, e strade quì sò belli cum'è u paisaghju, è cavalcà quì hè cum'è entre in un paese di fata.

qx19
qx20

Ferma è vai, micca per riposu, ma per vede u paisaghju in u caminu.
Venite è andate, micca per chjappà, ma per lavà u piombu di stu mondu.

qx21
qx22

Forsi u significatu di u viaghju si trova in questu, stà à a bellezza originale in u vostru core, lasciate solu u paisaghju, è camminate per a vita.

qx23
qx24

No.3 After-sales
Ancu s'è sta motocicletta hè stata principiata solu da trè mesi, hè stata accumpagnata da parechji lochi.A causa di a corsa in tuttu u paese, parechji prublemi sò accaduti durante u periodu.Ci sarà certamente qualchi prublemi cù a locomotiva.Cum'è a ghjente, nimu ùn pò micca guarantisci chì ùn avete mai malatu, è hè normale avè prublemi minori.Sempre chì a motocicletta ùn vi abbanduneghja micca a mità di strada, è ùn pudete micca truvà una suluzione dopu a vendita, ùn hè micca un grande prublema.

qx26

(Per esempiu, dopu avè avutu un picnic nantu à a strada, u hub posteriore hè statu sfracciatu da mè stessu)
Sta volta, ci era ancu un prublema cù u veiculu, cusì decisu di andà à u fabricatore per risolve u prublema direttamente.Eru sempre pinsendu nantu à a strada, se u fabricatore evitari stu prublema, ma no, u fabricatore Hanyang pò risolve puntuale u prublema ogni volta chì u veiculu hà un prublema.Per risolviri u prublema, s'è vo scontru prublemi nantu à a strada di cavallu, vi cuntattate u rivenditore lucale in tempu à trattà cun ellu, è guidà à a tenda per mantenimentu.U serviziu post-vendita di u fabricatore hè veramente bonu!
motocicletta cumunicà più cù i pruprietarii di motociclette, ascolta i suggerimenti ragiunate da i pruprietarii di motociclette, è cuntinueghja à migliurà.A qualità di u veiculu porta più bona nutizia à a maiò parte di i motociclisti.

qx25

Tempu di post: May-07-2022