2021 A 19th Chongqing International Motorcycle Expo

A 19th Chongqing Motorcycle Expo 2021 vene cum'è prevista
Stand 7T34 in Hall N7
Hanyang Heavy Machinery hà riunitu l'attenzione di l'audienza è hà fattu un aspettu stupente cù una varietà di novi prudutti. U stand hè cusì populari.

jiya4

U mudellu XS800N hè statu svelatu per a prima volta.Questa mostra mostra trè mudelli.Cù a benedizzione di a bella donna di mudellu, assai uditori si firmavanu per piglià ritratti è apprezzà.À u listessu tempu, una varietà di novi prudutti di crociera pesante sò ancu svelati, chì detonavanu l'audienza!

jiya6

U mudellu Hanyang YL900i hè statu preoccupatu è amatu da a maiò parte di i piloti dapoi u so lanciu, è hà vintu u "Premiu Annual Attention Model Award" in a "China Inspection Western Cup" 2020 China Motorcycle Model Selection!

jiya8
jiya9
jiya7
jiya10
jiya11

A sera di u 19 di settembre, hà vintu u "CIMAMotor Motorcycle Driver' Favourite Retro Motorcycle of the Year Award" in a selezzione in situ di Moyou Night à China Motor Expo.

jiya12
jiya13

In questa mostra, avemu mostratu una versione dipinta à manu di YL900i.U veiculu hà un disignu esternu di metallu è una distanza di 1600MM.U corpu hè grande è compactu, cù strati distinti.A rugosità cuntene delicatezza è romantica, piena di musculu è pisanti.U corpu è a putenza crescente riflette cumplettamente a forza è a dominazione di Hanyang YL900i.

jiya14
jiya15
jiya16
jiya17

Eccellente cunfigurazione
Dotatu di un mutore di cilindru in V à bassa velocità è di torsione elevata, raffreddatu à acqua, chì emette un torque putente à 5000-5500 rpm, ùn avete micca bisognu di cambià di marcia spessu ancu in strade urbane, è pudete guidà cum'è vo vulete.

jiya18

Equipatu di u sistema di trasmissione di cinturione Gates high-end à u listessu livellu cum'è Harley-Davidson, utilizendu motociclette high-end giapponesi cù caliper Nissin à doppiu pistonu oppostu, freni à discu unicu di 300 MM è sistema di frenu antibloccatura Nissin ABS è altri high-end. cunfigurazioni.

jiya19
jiya20

Grazie à l'amore è u sustegnu di a maiò parte di l'amici di a motocicletta, avemu ancu campà à u nostru amore, mantene l'intenzione originale cum'è sempre, ascolta l'opinioni è i suggerimenti di u mercatu è l'utilizatori, è migliurà in u tempu per furnisce l'utilizatori cù più altu. qualità di serviziu è rinfurzà u serviziu dopu-vendita.


Tempu di Postu: Apr-12-2022